Amikor ellátogat egy weboldalra, az információkat tárolhat vagy gyűjthet be a böngészőjéről, amit az esetek többségében sütik segítségével végez. Az információk vonatkozhatnak Önre mint felhasználóra, a preferenciáira, az Ön által használt eszközre vagy az oldal elvárt működésének biztosítására. Az információ általában nem alkalmas az Ön közvetlen azonosítására, de képes Önnek személyre szabottabb internetélményt nyújtani. Ön dönti el, hogy engedélyezi-e meghatározott típusú sütik használatát. 

Bővebben
 

Menü

Hibabejelentés/ Reklamáció

Kedves Vásárlónk,
Kérjük hibabejelentés vagy reklamáció esetén az alábbi dokumentumot töltse ki, és küldje vissza számunkra email-ben, hogy az ügyintézést megkezdhessük.
E-mail címünk: berrybaby.magyarorszag@gmail.com

Az ügymenet gyorsításához ezekkel a teendőkkel járulhat hozzá:
  • Kérem csatoljon fotót, esetleg videót a termékről/ hibáról. Ez a leggyorsabb és legegyszerűbb módja, hogy mi is láthassuk a problémát. (Olyan képet vagy videót amin nem látszik egyértelműen a hiba, nem tudunk elfogadni.
  • A lentebb csatolt 2 oldalas nyomtatvány hiánytalan kitöltése
  • Elérhetőségét kérjük mindenképpen adja meg! Kollégáink esetleg telefonon is kereshetik egyeztetés, pontosítás miatt!

Elbírálást követően cégünk visszaküldi Önnek az általunk már kiegészített jegyzőkönyvet, amelyben olvashatja majd a bírálat eredményét is.

Jogos panasz esetén lehetőség van a termék javítására, cseréjére, vagy vételárának rész vagy teljes visszafizetésére. Erre vonatkozó igényét Ön szintén a jegyzőkönyvben tüntetheti fel.
FONTOS: Vállalkozásunknak joga van eltérni az Ön által kértektől, így lehetséges, hogy egy vagy több alternatív megoldást javaslunk majd Önnek. 
FONTOS: Amennyiben nem a Berry Baby Kft a termék gyártója, úgy az ügyben a gyártó vállalkozást is fel kell keresnünk, emiatt az ügyintézési idő hosszabbodhat!

A jegyzőkönyv itt tölthető le 

Köszönjük segítségét! A kollégák jelentkezéséig kis türelmét kérjük!

Üdvözlettel:  
Berry Baby Kft- ügyfélszolgálat